Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa PRZYMORZE w Gdańsku
  • Strona Główna
  • Organy Spółdzielni
  • Zarząd Spółdzielni
  • Administracje
    • Administracja Osiedla nr 1
    • Administracja Osiedla nr 2
    • Administracja Osiedla nr 3
    • Administracja Osiedla nr 4
  • Kluby Osiedlowe
    • Klub Osiedlowy „Maciuś I”
    • Klub Osiedlowy „Piastuś”
    • Klub Osiedlowy „Bolek i Lolek”
    • Dom Kultury
  • Przetargi
    • Lokale użytkowe
    • Mieszkania
    • Remonty
  • Aktualności
  • Kontakt
  • E-BOK
    • Uzyskanie dostępu
    • E-BOK
Zaznacz stronę

Ogłoszenie o rozpoczęciu prac remontowych instalacji wodociągowej

15 marca 2021 | Administracja Osiedla nr 3

Najnowsze wpisy

  • Pojemniki na elektroodpady
  • Harmonogram przeglądów instalacji i urządzeń gazowych w budynku Jagiellońska 10 A-M
  • Zawiadomienie o modernizacji oświetlenia na klatkach schodowych w budynku Jagiellońska 40A-M
  • Informacja w sprawie odsetek za nieterminowe wpłaty z tytułu należności czynszowych.
  • Harmonogram wymiany pionów wodociągowych w budynku Jagiellońska 10A
  • Informacja o wymianie pionów wodociągowych w budynku Jagiellońska 10A.
  • Informacja o modernizacji instalacji gazowej w budynku Chłopska 38 , 40 i 42.
  • Informacja w sprawie zmiany organizacji pracy.
  • Ogłoszenie o rozpoczęciu prac remontowych instalacji wodociągowej
  • Komunikat badania ankietowe GUS

Kategorie

  • Administracja Osiedla nr 1
  • Administracja Osiedla nr 2
  • Administracja Osiedla nr 3
  • Administracja Osiedla nr 4
  • Dom Kultury
  • Klub Osiedlowy „Bolek i Lolek”
  • Klub Osiedlowy „Maciuś I”
  • Klub Osiedlowy „Piastuś”
  • Przetargi – Lokale użytkowe
  • PSM "Przymorze"
  • Zarząd Spółdzielni

POGOTOWIE TECHNICZNE PSM PRZYMORZE

ZASADY FUNKCJONOWANIA POGOTOWIA TECHNICZNEGO W PSM „PRZYMORZE”

Pogotowie Techniczne działa w godzinach popołudniowych w dni powszednie pracujące: PONIEDZIAŁKI OD GODZ. 17:00 DO 7:00 RANO DNIA NASTĘPNEGO, OD WTORKU DO PIĄTKU W GODZ. 15:00 DO 7:00 RANO DNIA NASTĘPNEGO ORAZ CAŁODOBOWO W SOBOTY, NIEDZIELE I DNI WOLNE USTAWOWO.

Awarie zgłaszać można w następujący sposób:

W DNI POWSZEDNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU DO GODZ. 21:00 I W SOBOTY DO GODZ. 14:00 MOŻNA ZGŁASZAĆ NA TELEFON: 58 553 06 61

PO GODZ. 21:00 I W SOBOTY PO GODZ. 14:00 ORAZ W NIEDZIELE I ŚWIĘTA I INNE USTAWOWO WOLNE DNI OD PRACY AWARIE NALEŻY ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA TELEFONY DYŻURUJĄCYCH KONSERWATORÓW.

AWARIE HYDRAULICZNE: 885 682 875
AWARIE ELEKTRYCZNE: 785 720 800

TELEFONY ALARMOWE

W godzinach nocnych po godz. 23:00 lokatorzy mogą zgłaszać awarie w pogotowiach przedsiębiorstw specjalistycznych:

Telefon alarmowy: 112

GPEC (ciepłownicze): 993
58 524 35 80
58 344 16 20

OPWiK (wod – kan): 994

Pogotowie Energetyczne: 991

Pogotowie Dźwigowe: 58 553 26 71

Pogotowie Gazowe: 992
58 301 18 68
58 552 14 62

Komisariat Policji: 58 521 12 22
58 521 12 08
58 521 12 09

Straż Miejska: 986

OCHRONA NA TERENIE PSM PRZYMORZE

AO – 1: 58 558 54 08

AO – 2: 58 558 11 36

AO – 3: 58 557 49 30

AO – 4: 58 341 40 57

724 997 997

Zrealizowała Agencja BRAINBOX®.
© 2020 Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRZYMORZE" w Gdańsku.| Polityka Prywatności
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.AkceptujęPolityka prywatności